Ben de tam olarak bunu yapmayı planlıyorum ama nerdeyse hiç kimsenin sosyal medya danışmanlığı koltuğu boş değil bu yüzden şansım az oluyor maalesef.
Aynen kardeşim. En başında pes et, kimsenin ihtiyacı yok diye düşünüp kimseye mail gönderme.
Ya da, onlara sahip oldukları danışmanlık hizmetinden daha kaliteli işler yapabileceğini ispat et ve hepsini kazan. Seçim senin.