Bir süredir siyasi birine sosyal medya danışmanlığı yapıyorum gönderi başına 20TL, video başına 100TL alıyorum.
İşi öğrenme hevesi olan biriyim ama sizce aldığım fiyatlar uygun mu ve sizce siyasi birini referans göstermem doğru olur mu ?