levent2934 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam net karar veremedim hocam henüz fiyatlar aldı basını gitti malesef
Maalesef öyle hocam, satmayı düşünüyorsanız konuşalım hocam forumdan alışveriş yapmış oluruz anlaşabilirsek

HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende şu an bu telefon i7
Birde ana telefonum var onu sadece iş e gider iken ve evden çıkar iken alıyorum bu i7 içinse yurt dışından almıştım 2018 yılında Hollanda dan geldi kayıt için fabrikada umreye ailecek giden biri vardı zaten sırf o yüzden aldım bunu se vardı bende de ama değiştireyim demiştim kasayı 170 e mi ne kayıt yaptırdım 1 kez apple da 100 liraya (kampanyalı iken) pili değiştirdim sonra geçen sene de dejinin üst seviye bataryasını aldım şu an memnun um
İ8 e gelecek olursak onuda geçen sene aldım alma nedenim de uygun bulmuştum biri satıyordu fabrikadan i7 benim 128 bu i8 64 ama zaten şu an 40 a yakın boş yeri var
Ben sörf yapmayı seviyorum i8-i7 fark sadece ekran ve biraz kamerası daha iyi gibi bana göre o kadar
İ8 al demem de şu yüzden ilave +1 daha güncelleme alsın diye ayrıca merak etme bugün 3 e alsan yarın 3.5 yine satarsın zarar fazla ettirmiyor apple cihazları
Plus çok istiyorsan dediğim gibi istersen i8 plus al biraz daha verip zaten satar iken çıkarır o fark ı
Açıklayıcı olmuş hocam ,sizde iki cihaz varmış bir soru daha sormak istiyorum
i7 plus 32 gb : 3500 TL (kutu içeriği ve faturası var)
i8 plus 64 gb : 6000 TL (fatura yok şarj aleti orjinal değil)
i8 256 gb : 4700 TL (fatura yok şarj aleti orjinal değil)
i8 64 gb : 3850 TL ( apple serviste ekran değişmiş pil sağlığı %76 şarj aleti orjinal değil,fatura var)

Bu seçimlere göre hangisini alırdınız ?