Tam net karar veremedim hocam henüz fiyatlar aldı basını gitti malesef
Maalesef öyle hocam, satmayı düşünüyorsanız konuşalım hocam forumdan alışveriş yapmış oluruz anlaşabilirsek
Bende şu an bu telefon i7
Birde ana telefonum var onu sadece iş e gider iken ve evden çıkar iken alıyorum bu i7 içinse yurt dışından almıştım 2018 yılında Hollanda dan geldi kayıt için fabrikada umreye ailecek giden biri vardı zaten sırf o yüzden aldım bunu se vardı bende de ama değiştireyim demiştim kasayı 170 e mi ne kayıt yaptırdım 1 kez apple da 100 liraya (kampanyalı iken) pili değiştirdim sonra geçen sene de dejinin üst seviye bataryasını aldım şu an memnun um
İ8 e gelecek olursak onuda geçen sene aldım alma nedenim de uygun bulmuştum biri satıyordu fabrikadan i7 benim 128 bu i8 64 ama zaten şu an 40 a yakın boş yeri var
Ben sörf yapmayı seviyorum i8-i7 fark sadece ekran ve biraz kamerası daha iyi gibi bana göre o kadar
İ8 al demem de şu yüzden ilave +1 daha güncelleme alsın diye ayrıca merak etme bugün 3 e alsan yarın 3.5 yine satarsın zarar fazla ettirmiyor apple cihazları
Plus çok istiyorsan dediğim gibi istersen i8 plus al biraz daha verip zaten satar iken çıkarır o fark ı
Açıklayıcı olmuş hocam ,sizde iki cihaz varmış bir soru daha sormak istiyorum

i7 plus 32 gb : 3500 TL (kutu içeriği ve faturası var)
i8 plus 64 gb : 6000 TL (fatura yok şarj aleti orjinal değil)
i8 256 gb : 4700 TL
(fatura yok şarj aleti orjinal değil) i8 64 gb : 3850 TL ( apple serviste ekran değişmiş pil sağlığı %76 şarj aleti orjinal değil,fatura var)
Bu seçimlere göre hangisini alırdınız ?