Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci el düsünüyorum... Hangi marka model önerirsiniz hocam? 2 - 3 k ya
Carraro ve Ümit denedim bu zamana kadar. Şuanda Ümit kullanıyorum. Kadro olarak yarı yolda bırakmadılar henüz. Kadrosu sağlam olduktan sonra gerisinde takılmayın. Diğer tüm parçalar değişebiliyor sonuç olarak. Sadece fren sistem disk veya hidrolik ise hasarlı olduğunda direkt değişim yapılması gerekiyor ve onların fiyatı da çok.

Facebook da birçok bisiklet grubu var. Oralarda bütçenizi ve beklentilerinizi söylerseniz elinden çıkarmak isteyenlere direkt iletişime geçebilirsiniz. Letgoya falan baktım az önce adam 1500 liraya aldığım bisiklete 4000 lira fiyat çekmiş. Sıfırı 5000 bandında demiş bide açıklamaya. Yani işi elinden çıkarmak değil de kazanç sağlamak isteyenler çoğunlukta bu tür yerlerde.