Sabah ezanı tek dediginiz şekilde uzun okunmalı hocam ama kuran - i kerimi de uzatarak okuyoruz sonuçta dinen yanlış değildir bence Ama araştırmak lazım herşeyin en doğrusunu Allah bilir 👍
Hocam ben tecvitli kuran okumayı biliyorum, arapçasına baktığım zaman ezanı öyle "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" diyecek kadar uzatacak bi hareke göremedim. Belki benim bilmediğim bi detayla uzatılması gerekiyodur ama bizimkilerin okuyuşu opera yapar gibi geliyo bana adamın nefesi tükeniyo AAAAAAA demeyi bırakıp 2. part AAAAAAAA ya geçiyo. Bilmiyorum fazla dilde uzatmak istemiyorum ama böyle okunan ezan kulağıma hiç huzur vermiyo malesef