Normalde ezan dinlemeyi çok seven birisiyim ama günümüzde Türkiye müezzinleri "Hayyalessâlaaaah" demek yerine "Hayyalessâlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" şeklinde okuyo ve bu şekilde okunan ezan kulağıma hiç hoş gelmiyo. İnternette araştırdım ama çok çok uzun makaleler olduğu için bişey anlayamadım. Dini vecibelerimize göre ezanın böyle uzatılarak okunması doğrumu?