metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 saniyede muayene olup iyisin diyip gönderildiğimi hatırlıyorum he bir de parol yazılmıştı.
Bana Majezik. 1 dakika sürmemişti zamanımın Doktorları Efso hızlı..