demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorsaniz siz yapin hocsm
Bende onu diyorum ya Bilsem konu açıp hizmet almak istemem ki.. siz bir restorana gittiğinizde yemek tarifi mi yapıyorsunuz? ama maalesef R10 da hizmet almak için yemek tarifi yapmak zorundayız.