apacaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında bir moderatör kullansa bu ürünleri sonra onay verse o zaman satın alabilirim bende ama orjinal olup olmadığı çok önemli 2 tane aldım 1 metre telefondan uzaklaşayım kesiliyor maalesef. Kazık yemek sıkıyor insanı. Sizinle alakası yok yanlış anlamayın sakın.

Estağfurullah hocam sizde haklısınız bende zamanında çok kazık yediğim için anlıyorum sizleri