eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 1 ayda çok iyi ve devamı gelir diye düşünüyorum başarılar
çok teşekkür ederim r10 sayesinde yaptık hocam.Yardımcı olan çok arkadaş oldu.Değerli yorumunuz için size, yardımları için emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim