orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam. Özellikle son zamanlarda birçok konuma değer ve verim katıyorsunuz. Yorumlarınız fazlasıyla detaylı ve özgün açıkçası. Ben bu işi biraz daha al-sat mantığıyla yapıyorum. Bu zamana kadar güzel ilerleyiş oldu bakalım. Bu kullanıcı adının da bir sahibi çıkar elbet. Ama bu şekilde projelendirmeyi de düşünebilirim. Satmak amaçlı aldığım birkaç kullanıcı adı halihazırda güzel ilerleyiş gösterdi. Birbirini destekleyen sosyal medya sayfaları oldu. Belki de öyle olabilir ama alan/konsept itibariyle pek yakım durmuyor bana. Bildiğimiz alanları projelendirmek en doğrusu 🤓😄
domainler direk satılırken,sosyal medya kullanıcı adlarının içini doldurup satmak daha kar getirir. yani projesi olmalı.senin bu konsol adı kesinlikle projesi olmalı. eğer direk satarsan çok az kar edersin.
teşekkürler