Çok şükür bu hafta sonu da bir kullanıcı adı kaydedebildik 😄 Son zamanlarda severek yaptığım bir iş. Özellikle R10+ konularında da birçok dost edindim forumdan. Bu işin en değerli noktası da bu sanırım.
Mobilyacıların kaçırmayacağını düşündüğüm jenerik
@konsoltakimi kullanıcı adını kaydettim. Paylaşım sayısı bir hayli fazla ve sektörün olmazsa olmazı. Hem konsept sayfa hem de ticari sayfa yapılabilir. Değerli olduğu aşikar

Sizce nasıl, ne kadar eder? 🙂