Alt yapısı olmayan daireye vınn, redbox veya varsa farklı alternatifler kullanan arkadaşların tavsiyelerini almak isterim. Bizim binanın alt yapısı yok internet için ne yapmak lazım bilgisi olan var mı?
Biz direkten kendimiz çektirdik rahat bi 30-40 metrelik siyah kablo

ardından internet bağlattık , türknetteydim yapaya geçirdiler diye iptal ettim sonrasında türktelekoma geçtim sorunsuz kullanıyorum bir sorunda yaşamadım