Birazcık değişim olsa yani millet whatsapp insta gibi yerde toplanacağına burada olmak mantıklı değil mi?
Her şeyden önce burasının ticari bir platform olduğunu gözden çıkarmamalıyız. Beğeni almak isteyen İnstagram'a vs gidebilir. Bize para lazım 😅 Doğasını bozmamak gerek buranın.