2-4 bence güzel olabilir ancak r10 logolu ürünler özel olarak verildiği için ancak kendi ürünleri tanıtabilirler.
Canlı yayın gibi platformlar şu an için bence çok sağlıklı olmaz, hali hazırda yoğun bir şekilde saldırıyorlar