Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsi birbirinden guzel domainler hocam.
R10'da domain satmak için belli bir suredir domainin bizde olmasi gerekiyor mu?
Bu konudan bagimsiz soyluyorum bunlari alamam zaten.
Kayıt süresi üzerinden 30 gün geçmesi gerekli.