MehmetcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf merakımdan alayım ama şu yırtık yerlerini yaptırıp masrafını ekleyip koysan açık arttırmaya daha iyi olmaz mı?
walla hocam sırf üşenip yaptırmak istemiyorum vitrine koyarım alan olmazsa dolu figür var zaten