Dediğiniz herşeyde sonuna kadar haklısınız fakat "inşallah evlatlarından ailelerinden çıkar" demişsiniz. Allah kimseyi aile ve evlat ile sınamasın. Düşmanımız dahi olsa bu cümleyi kullanmayalım hocam.