Kardeşim bu vasıfsız insanlar için bir de para mı verdin, yazıktır; acı da olsa bir ders olmuş sana, bundan sonra paranı böyle kişilere değil daha değecek kişilere harcayabilirsin harcamak istiyorsan.
Geçmiş olsun.
Harcama sebebim çok farklı isterseniz pm atabilirim