Selam aleyküm tüm r10 ailesi youtubede katıl butonu ile insanları dolandırıyorlar dün akşam tugaygok profiline girdiğimde kendisinden 100 TL katıl hizmeti aldığımızda görüşe bileceğimiz söyleniyor fakat bugün bir yöneticisi hadsiz şekilde sen kim oluyorsunda görüşeceksin dercesine söylenmedik laf kalmadı bize bu 1.ci kanaldı.
Ardından mami emen kanalına arkadaşım abone oldu 150 TL ve sosyal medyadan bağlantı kurma sözü verdikleri için fakat nemi oldu tınlanmadık bakmadılar mesajlara filan bu youtube sektöründe bu şekil d0landırıcılık olduğunu ilk defa görüyorum yapamayacağınız vaatler neden veriyorsunuz bir youtuber numaramı veririm 650 TL yazmış güzel dolandırma taktikleri inşallah evlatlarından ailelerinden çıkar bunu en iyi youtuber
@mahsunkaraca; açıklar bana diye düşünüyorum iletişime geçebilirseniz bize ulaşırlarsa sevinirim.
Kardeşim bu vasıfsız insanlar için bir de para mı verdin, yazıktır; acı da olsa bir ders olmuş sana, bundan sonra paranı böyle kişilere değil daha değecek kişilere harcayabilirsin harcamak istiyorsan.
Geçmiş olsun.