Trendyol üzerinde toz şeker fiyatlarına bakarken bir şey dikkatimi çekti fiyatı düşük olmasına rağmen bizim millet adamı / firmayı resmen aşağılıyor, bela okuyanmı dersin şeker fabrikalarını özelleştirdiniz böylemi oldu dersin( sanki satıcı özelleştirdi ) kısaca hükümet partisine yapamayacaklarını satıcılara yapıyorlar.
İlgili ürün :
https://ty.gl/fsd76c7ikk