ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre de çok ama eskiye göre hiç yoktan iyidir onu anlatmaya çalışıyorum.
Evlilik sözleşmesi yapmayan erkek ödesin bir zahmet

Evlilik sözleşmesi her evlilikte yapılmalı