Turkcell ve upstream SOL'un leş altyapısı ve peering'i var. Turkcell kullandığım dönem (1 sene falan önce) Cloudflare İstanbul'a bile bağlanamıyodum Romanya'ya gidiyodu trafik. Almanya'ya 80ms ping TT'ye geçince 50ms'e düştü. TT trafiği Avrupa'da birçok hub ve metroya kadar TT International'ın kendi fiberi üzerinde taşıyıp bulduğu her IXP'e katılırken SOL ucuz transit alma derdinde. Cehennemin dibinde çeksen ne fayda ki zaten bütün reklamlarını bunun üstüne kuruyorlar.