Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denedim hocam onda o kadar başaralı değilim malesef. yine hızlı yazıyorum da arada harfler kaynıyor. siz yazın görelim
Hocam benim de şöyle bir şeyim var orada boşluk tuşu yerine enter tuşuna basılsa gerçekten parçalarım o kadar iddialıyım. Klavye programında Space-Enter yerini değiştirmeyi denedim olmadı :/