Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ortalamanın üstünde hocam, hiç fena değil tebrik ederim.
Teşekkürler hocam sizinde elinize sağlık.

Klavye yazma hızı testi denediniz mi hocam? Denediyseniz sonuç nedir merak ettim