Bir çoğunun adını şanını bilmem arada gezerken göz önüne geliyorlar o an bile insanın midesi bulanıyor bunlardan. Birbirinden farksız, gereksiz bir topluluk. Çünkü, hiç bir şeye faydası olmayan insanlar bunlar. Bir iki tanesi var öyle hayr hasenat işi yapanda çok fazla abartıyorlar. Misal, yardıma teşvik güzel bir şey neden insanları rencide edecek şekilde yardım ediyorsun. Neyse benim karakterime uygun değil hiçbiri