kalemin kağıda sürtmesinde benim de ağzım yüzüm yamuluyor şeklim değişiyor. ama şu capslock olayı aşırı orijinalmiş hocam milyonda bir bile çıkmaz
hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazarken bile bi fena oldum. kulaklarımı kapatarak yazıyorum. kurşun kalem ucu kırılır da kağıda sürter mesela onun gibi. veya elim de kuru / nemsiz iken kağıda dokunduğunda nefret ederim. onun gibi sürtünme sesleri mi artık her neyse. bilmiyorum herkeste vardır belki bu. onun dışında arada bir capslocku açıp kapatıyorum serçe parmağımla. bunu yazarken bile 2-3 kez yaptım.