xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tik değil de garip bi huyum var. Sabah 7 de kalkmam gerekiyorsa alarmı hem 7 ye hem 6 ya kuruyorum. 6 da çalan alarmı kapatıp 1 saat daha uyuyacağımı bilmek bana haz veriyor nedense.😁
Bunu deneyeceğim 😂😂