yazarken bile bi fena oldum. kulaklarımı kapatarak yazıyorum. kurşun kalem ucu kırılır da kağıda sürter mesela onun gibi. veya elim de kuru / nemsiz iken kağıda dokunduğunda nefret ederim. onun gibi sürtünme sesleri mi artık her neyse. bilmiyorum herkeste vardır belki bu. onun dışında arada bir capslocku açıp kapatıyorum serçe parmağımla. bunu yazarken bile 2-3 kez yaptım.