Yeni nesil kartvizitler benim açıkçası baya ilgimi çekmiyor değil yaptıracağım sanırım.
hem kağıt israfı hemde artık dijitalleşen dünyada teknolojiye ayak uydurmak için gayet güzel gibi.
derseniz ki reklam yapma firmalar ile hiç bir ilgim yok sadece fikir olarak sundum.