Bana kalırsa biraderim tamamen çek siteyi kopyala , sonra aç html editörü bir tane üzerinde kendin oyna istediğin gibi yapabilirsin, çok basit bir sistem bu , hem de deneyiminiz artar. Derseniz ki ben uğraşamam o zaman pm den iletişime geçebilirsiniz benimle
Hocam bunlarda yönetim paneli oluyor mu bilmediğim için soruyorum