Hocam hemen her tik üzerine gidildikçe artıyor. Ben sırf sinir oluyorum diye gıcıklık yapan insanlar yüzünden daha kötü hale geldim. Eskiden "susarsam geçer, karışmazsam geçer, beklersem geçer" diye kendimi yerdim. yine de tepki vermezdim. ama şimdi saniyesinde parlıyorum. günümüzde bunun hastalık olduğuna kimse inanmıyor. insanlar için hastalık morarmak ve kanamaktan ibaret. hassas kalpler için cehennemdir dünya
burun çekmeye benim yakınım da fena tilt olur. hele şu karın doyuran cinsten olanlara
Yorumları okudukça neler varmış diyorum ama hepside benzer şeyler.
Tabi tik veya adı neyse derecesi önemli. Mesela saat sesine dayanamıyorum diyenler olmuş.
Hayatın her anında mı rahatsız ediyor yoksa dikkat ettiğimizde mi rahatsız ediyor. Her an kulağınız orada mı mesela?
Tabi yaşamayan diğerinin derdini bilmiyor.
Benim derdimde büyük, her an yeni huylar kapmaya meyilliyim.
Burnunu çekenlere sinir oluyorum. Ama öyle böyle değil, burun çekilen ortamda dahi bulunamıyorum.
Sıkılıyorum patlayacak gibi oluyorum.
En kötüsüdür hayatın her anında bu oluyor.
Evde, okulda, otobüste, sınav anında, bir kafe de, kahvehane de, orada durmam mecburi olan ortamlarda.
Beni hayattan soğutuyor bazen.
Kendimi bildim bileli ver bu geçmiyor. Hiç doktara filan gitmedim ama kolay kolay geçeceğini sanmıyorum.