Tam olarak beni anlatan bir konu. Bir arkadaşım vardı ofiste kız öyle bir sakız çiğniyordu ki çıldırtıyordu beni kalkıp boğazlayasım geliyordu (Kaç kez uyardım). Sonra bunun şeftaliye olan tikini öğrendim yanlışlıkla, gittim a3 kağıda renkli çıktı aldım. Bu sakız çiğnemeye başlayınca kağıdı yukarıya kaldırıp sesleniyordum sakız sesi anında kesiliyordu
Ben yatağa girdiğimde başım yastığa gitmeden uyuyorum o derece uyku hastasıyım ama tık tak diye sert şekilde çalışan bir saat varsa odada sabaha kadar gözlerim açık kalır.
Aynı dert bende de var maalesef. Misafirliğe gittiğimde eğer böyle bir durum yaşıyorsam ya pili çıkarıyorum yada odanın dışına koyuyorum saati. Artık tahammülüm kalmadı