camide namaz kılarken yanımda birinin sesli dua okumasına dayanamıyorum okuyacağım dualarıda karıştırıyorum tekrar tekrar okumak zorunda kalıyorum.Bide Straforun çıkardığı ses yazarken bile garip oldum