Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam size zqhmet müsadeniz varsa 5.30 da işten çıkacağım o zaman yazayım şimdi yazarsam boşuna bekletmiş olurum sizleri kusura bakmayın 5.30 da yazayım hemen
Sorun yok ne zaman isterseniz bide bi kaç sorum olacaktı o yüzden yazın dedim