Mitho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilimdeki tgdan yazar mısınız
Hocam size zqhmet müsadeniz varsa 5.30 da işten çıkacağım o zaman yazayım şimdi yazarsam boşuna bekletmiş olurum sizleri kusura bakmayın 5.30 da yazayım hemen