Silinirse siz de mutlu olursunuz . Ticaret yaptıkça puan olacak değil mi? Usulsüz bir işlem yapılmıyor
Kendini dedektif zanneden , alakasız mesajlar atıp çomak sokan ergenlere de r10 yaptırımı vardır umarım saygılar
Hiç kimsenin ekmeğin de gözümüz yok çok şükür çomak soktuğum falanda yok sadece R10'nun mevcut kurallarını dile getirdim. 7 Yılda 5 ticaret puanını geçemediyseniz orası sizin probleminiz.