Silinirse siz de mutlu olursunuz . Ticaret yaptıkça puan olacak değil mi? Usulsüz bir işlem yapılmıyor
Kendini dedektif zanneden , alakasız mesajlar atıp çomak sokan ergenlere de r10 yaptırımı vardır umarım saygılar