sitesinde 500₺ yazılmış ama

inceleyeyim
Geçtiğimiz aylarda bayilik almıştım ,ön ödeme istememişlerdi , sanırım yeni çıkartmışlar ancak hibe olarak değilde siparişlerde kullanılıyor bu ücret,
ama görüşme sağlanırsa ücretsiz alınabileceğini düşünüyorum çünkü uzun zamandır ücretsizdi