Valla bir şey basma gibi bir planım yok ki sevmiyim o işleri Köy yolunda 7 km'lik düz bir platformum var. Orada koşsam bir de evde küçük çaplı çalışsam kafi 😅 Diğer türlü ne olacağım yani.