Avukata kalmış, mahkeme tarafından resen uygulanmıyor. Mal beyanında bulunduğun anda da zaten salıyorlar. Bu aksiyonu yaşamak istemeyen ben ihbarnamenin 2. günü icraya gidip dilekçe veriyorum