Uzun zamandır adquard reklem eklentisi kullanıyorum
R10 özelinde değil ama malum reklamlardan boğuyor bazı siteler.
Dünden beri konulara yazamadığımı fark ettim
Sebebini bulmaya çalışıyordum ki reklam engelleyiciyi kapatınca editör geldi

Benle aynı sorunu yaşayan olursa diye açıyorum bu konuyu da.

Seviliyorsun r10

Edit => https://www.r10.net/off-topic/315324...post1082249200 Bu çözüm işe yarıyor