Uzun zamandır adquard reklem eklentisi kullanıyorum

R10 özelinde değil ama malum reklamlardan boğuyor bazı siteler.
Dünden beri konulara yazamadığımı fark ettim

Sebebini bulmaya çalışıyordum ki reklam engelleyiciyi kapatınca editör geldi
Benle aynı sorunu yaşayan olursa diye açıyorum bu konuyu da.
Seviliyorsun r10
Edit =>
https://www.r10.net/off-topic/315324...post1082249200 Bu çözüm işe yarıyor