Süt değil de turşu suyu döküldü arabanın arka koltuğuna. Aman allahım...

Süt gibi mayalanıp bakteri üretmiyor ama bu da iğrenç bir koku yayıyor arabaya. Hemen ertesi günü detaylı temizliğe verdim, geçmedi. Sonrasında birinin tavsiyesiyle beraber türk kahvesinin toz halini döktüm. 1 hafta falan kaldı orda sonra oto yıkamacıda temizlettim. Döşemeye biraz kahvenin tozu bulaştı ama koku tamamen gitti. Gerçekten çok sıkıntılı bir süreç, insanı çok yoruyor.

Bagaj havuzu alabilirsiniz. Döşemeye bir şey dökülmesini engelliyor ve gayet kullanışlı gibi.