Şöyle düşün kardeşim.
Uzay dediğin dünyayı da içine alan koca bir alan aslında.
Yani baktığında bizde uzaylıyız.
Bu yüzden çok da kafana takma ya gerek yok.
Seni biri takip ediyorsa git "sor hayırdır bilader?"
Fazla takma böyle şeyleri git yat uyu keyfine bak