Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arka paspaslara döküldü, neler yaptık geçmedi
paspas altlarında mayalanıyor süt bildiğiniz, gitti sanıyorsunuz ama gitmiyor 2 kere 500 TL ye temizlik yaptırıldı 3 sene önce gidiyor gibi oluyor arabanın kapısını ertesi gün açıyorsunuz yine aynı leş koku
paspasların arabanın isketine kadar sökülüp temizlenmesi gerekiyor, yoksa bakteri ürüyor sürekli
Cok gecmis olsun