Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cidden o kadar kotu mu kokuyor hocam o derece siniyor mu arabaya, cok muhabbeti donuyordu bunun bi ara arabaya sut dokup satanlar vs..
Hocam arka paspaslara döküldü, neler yaptık geçmedi
paspas altlarında mayalanıyor süt bildiğiniz, gitti sanıyorsunuz ama gitmiyor 2 kere 500 TL ye temizlik yaptırıldı 3 sene önce gidiyor gibi oluyor arabanın kapısını ertesi gün açıyorsunuz yine aynı leş koku
paspasların arabanın iskeletine kadar sökülüp temizlenmesi gerekiyor, yoksa bakteri ürüyor sürekli