Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koca forumda index kaybı olmadan başka yazılima aktarırim diyen babayiğit çıkmadı malesef.

Forumdan bir arkadaş bakmıştı sorun bulamamıştı.
Hocam index kaybı önemli değil sonra tekrardan kendine gelir.

Kendi sitemden örnek vereyim. 40 bin'e yakın index vardı. Altyapıyı değiştirdim, 20 bin civarına düştü. Sonra tekrardan normal sayılara geldi zamanla. Bu süreçte hit kaybı yaşadım mı? Evet ilk ay civarı hafif yaşadım, sonra tamamen normal şekilde devam etti. Url yapısını tamamen aynı yapmıştım altyapıyı taşırken. Yönlendirmeye bile ihtiyaç olmadı. Yani işlevsellik açısından daha iyi olan altyapı varken bence bu tarz altyapıda durmak daha yorucu.