2 Şubatta aktif olarak şahıs şirketim kuruldu.Barış Bey ve bir çok arkadaştan sağolsunlar yardım aldım. Şirket açılışına yönelirken fakat yanlış rota izledim.Kosgeb faizsiz kredi almak istiyorum.KOSGEB'in bu durumu ile alakalı en ufak bilgiye sahip değilim.Kuruluş ve Performans Desteği aldım.Ekipman,telefon ve bilgisayar ihtiyacım var haliyle ve kredi notum düşük borçtan değildir.Bilgi paylaşımı yaparsanız çok mutlu olurum.