Merhaba arkadaşlar dün kod yazarken birden yanık kokusu geldi ve kasadaki Power kutusunun içinden geldini anladım sokup baktım bişey göremedim yanık kablo vs bilgisayar şuanda çalışıyor ama hala Power kutsunun içinden yanık kokusu geliyor ve donmaya başladı bilgisayar format atmaya çalışıyorum 8.1 e atilmiyoda yüklenmedi dio sorun nedir acaba