Peki googledan kaçıyorsa 100 tane de açılsa onaya düşmemesi gerekmiyor mu google bunu nerden yakalıyor ve madem yakalıyor hesapları açmaya neden izin veriyor


BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vakit sorunum yok dersen sadece Google değil çoğu sistemden kaçan bir sistem kurabilirim. Multilogin ya da tarayıcılar kadar pratik değil fakat en sağlam yöntem bu.



Bu kadar açarsan hesaplar açıldıktan sonra onaya düşer ama ben sadece abartmak istemiştim